Frenzy Blogja
Frenzy webnaplója: mindennapok Finnországban meg sok más dolog

Pótlás 1: Horvátország   (Finnország)
Bepótolom kicsit a lemaradásomat, mivel nem sokat sikerült az elmúlt időben ide írni.

Szóval még augusztus elejére visszatérve felkerekedtünk és elindultunk Horvátországba. Hárman mentünk, File, Brigi meg én. Hajnalban indultunk, nagyon korán, a cél pedig Pag szigete volt, azon belül is Pag városa, ahol egy apartmant kellett elfoglalni. Pag szigete először kicsit rémisztő volt a maga kopárságával: ahol ugyanis a komp kikötött eléggé nem volt növényzet, csak sziklás tengerpart. Ez egyébként a strandokra is jellemző, vagyis inkább kavicsos-sziklás, mintsem homokos - bár utóbbit is lehet találni, valószínűleg azonban nem természetesen alakultak ki :-)

Az apartman nagyon kellemes volt, mindennel felszerelve amire csak szükség lehet. A tulajdonos, bizonyos Tanja nagyon megörült nekünk, hogy mi végre kommunikálunk angolul (hiába, világnyelv :-). Lelkesen beszélt és kérdezgetett. Kaptunk napernyőt is (mert mi nem vittünk), és később mesélt még mindenfélét a szigetről is. Sőt, az utolsó estén sütött nekünk túros rétest, amit csak úgy megkaptunk. Ha valaki Pagba akar menni, a Villa Tanja nevű helyet így ajánlom figyelmébe.

Pagból kirándulgattunk egyrészt Pag szigetén (Novalja, Lun), másrészt pedig a szárazföldre (Zadar), meg persze élveztük a beach-et.

Aztán utolsó napra még átruccantunk a Plitvicei tavakhoz, amelyek valóban gyönyörűek. Legalábbis amíg nem szakadt ránk az ég, addig így gondoltam/tuk :-) Aztán némi erős eső majd jégeső után már csak az autó elérése maradt meg célként :-)

Képeket is lehet nézni a kirándulásról, itt: Horvátországi nyaralás

Hozzászólások

Frenzy Re: Pótlás 1: Horvátország
Razide, Olympus DSLR mindegyik 4:3. Nincs is benne olyan választhato felbontás, ami 2:3 lenne. Plussz, nekem jobban is tetszik mint a 2:3-as arány :-)
ZorjaVecsernaja Re: Pótlás 1: Horvátország
Igen, jó képek, főleg a plitcivések a végén :)
Razide Re: Pótlás 1: Horvátország
Hú, frankó képek, bár ha már DSLR-t használsz, akkor inkább 3:2 arányban kéne használni, mint 4:3-ban.